Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

2 Şubat 2012 Perşembe

♥ PhotoScape'de Png Resmi Gölge Yapma ♥


HERKESE MERHABA :)) BU YAZIMDA SİZE PNG RESMİ NASIL GÖLGE YAPACAĞIMIZI GÖSTERECEĞİM :)) 


YUKARDA GÖRMÜŞ OLDUĞUNUZ GEREKLİ PROGRAMDIR.PHOTOSCAPE PROTAMINI AÇIYORUZ.


KARŞINIZA ŞÖYLE BİR EKRAN GELECEK.


SEÇTİKTEN SONRA



KARŞIMIZA ŞÖYLE BİR EKRAN ÇIKACAK


KONTRAST DENEN YERDEKİ TUŞU SOL TARA DOĞRU GÖTÜRÜP TAMAM DİYORUZ.



SONRASINDADA KAYDET DİYORUZ. SONUÇ BURDA



BUNU SİMLİ YAPMAK İSTERSENİZ EĞER ŞÖYLE YAPACAKSINIZ.




SONUÇ BURDA


BU GÖLGELENDİRMEYİ KAFANIZA GÖRE KULLANABİLİRSİNİZ.AŞAĞIDAKİ ÖRNEKTE OLDUĞU GİBİ :))

6 yorum:

  1. Owww çok tatlılar çok teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel gifler ve png ler*-* Another a hala başlayamadım şimdi gifleri görünce hatırladım da^^'''

    YanıtlaSil
  3. Aman Alllahım!! Buu gifleer mütiş Bloom-chaan!! Çok çok çok teşekkür ederim!!! Kyyaa!! Çok güzel hepsi de !!! -3-

    YanıtlaSil
  4. Bence kalitesi mükemmel tekrar sağol ^^

    YanıtlaSil
  5. ilk pngyi chok beğendim -müthiş-

    YanıtlaSil
  6. Bloom-chan ben döndümm!!! T-T Neşe topağım seni çok çok özledim T-T ygsyi kazanamadım tekrar giricem ama arada da vakit kaybetmemek için dışardan okucam Neyse seni gerçekten çok özledim hemen yorumlara başlıyorum birtanem benim aslında içimdeki eksiklik mutsuzluk buraya girmememdenmiş seni çok özlemişim T-T Neyse neyse yeter bu kadar duygusallık T-T

    Blogundaki müzik garip ama bir okadarda harika ayrıca ses çok tanıdık *-* Ve ve üstteki pnglere bayıldım hemen başlıyorum kaydetmeye ve blogumada senin bulduğun pnglerden kullanıp başlık resmi yaptım .-. :D

    YanıtlaSil