Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

16 Mart 2012 Cuma

♥ Photoscape'de 3D Resim Yapma ♥


MERHABA ARKADAŞLAR BU YAZIMDA 3D RESMİN NASIL YAPILACAĞINI GÖSTERECEĞİM OLDUKÇA KOLAY.GEREKEN PROGRAM


PROGRAMIMIZI AÇIYORUZ VE 


DAHA SONRASINDA İSE YAN TARAFTAN 3D YAPMAK İSTEDİĞİMİZ RESMİ SEÇİYORUZ.


FİLTRE DİYİP SELEFAN DEDİKTEN SONRA KARŞIMIZA EKRAN GELECEK.


AYARI 10 YAPIP TAMAM TUŞUNA BASIYORUZ VE RESMİMİZİ KAYIT EDİYORUZ RESMİMİZ 3D OLMUŞ OLUYOR :)


PNG RESİMLERİNİDE 3D YAPABİLİRSİNİZ.3D GÖZLERİ TAKIN VE GERÇEKTE YANINIZDA OLSUN :D

17 yorum:

  1. bloom chan gif çok hoşuma gitti^^

    YanıtlaSil
  2. Allah!!!Sondaki Sebaschan resmi mütişmiş T.T
    Let mi teyst yuuu!!! .3.

    YanıtlaSil
  3. WOah süperler kurosaki-kunnn <3 :D Hele naruto falan girmiyorum bile süperler hepsini kaydettim çok teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  4. Biraz da diğer yazılarına yorum kazandıralım! :D Ama ama of çok uykum geldi bloom-chan en iyisi yarın kaldığım yerden devam ediyim daha yazılıcak yorum kaldı çok kaldı hemde ama gözlerimden uyku akıyor tüm haftanın yorgunluğu üzerimde yarın yine hasret gideririz <3<3 Seni çok çok çok seviyorum çikolatalı pastam benim <3 :D Yarın görüşürüz iyi geceler <3 :)

    YanıtlaSil
  5. weaa süper ya :D of ya watashimo mitaiii (bende görmek istiyorum) :D Of ya banada öyle bakan olsa keşke T-T Kıskansın kıskansın gıcık şey şuna bak hem kıskanıyor hemde sevdiğini söylemiyor *ekstra yan bakış* -_- Anlat anlat en çok bana anlat bayılıyorum sanki böyle açmış romantik komedi bir kitap okuyormuşum gibi hissediyorum *-* <3<3 Neyse yine ben geldim naber bloom-chan ben fenayım ya pazar alışverişi falan evi toparlama işi beni bitirdi halim yok hiç ama yazmaya devam! :D

    YanıtlaSil
  6. Yok be nereye güzel yapıyorum şimdi yap desen ekrana boş boş bakarım :D asıl senin imzaları görelim! :D Of seni çok özledim ya T^T Bitanem benim neşe kaynağım hayatımın romantik komedisi çikolatalı pastası.. <3<3 *-*

    YanıtlaSil
  7. Vay sapık demek 1 haftada 13 kız ha *kendi erkek olsaydı yapıcağı gerçeğini itiraf etmiyor* :D Sapık pislik hemde benim bloom-chanıma bakarken yapıyor bunları *felaket bakar* Düzelme varsa iyi demekki seni birazda ozamanlar unutmak içinde çıkmış olabilir çünkü çıktığı halde sana bakıyorsa vardır bunda birşey

    Korkma bloom-chanım seviyorsa zaten yakanı bırakmaz ^*^ Naptın bloom-chan çok sert çıkmışsın nasıl desem kızma bu kadar çocuğa *-* hatta omuzuna deydi diye bu kadar tepki gözünü seviyim abartma niye çakıyorsun niye hararetleniyorsun bu kadar kurosaki-kun gibi hemen bankai moduna geçme *-* Azcık kibar ol bakıyım shoujo kızları gibi kibar şirin narin ol nazlı ol *-* :D Of ya saçmaladım işte bakma sen bana :D

    YanıtlaSil
  8. Masa tenisine adamak nasıl bir duydudur acaba? :| Neyse bloom-chan bende senin gibi düşünüordum sınıftaki çocuğa mezuniyette söylemeyi düşünüyordum tıpkı senin dediğin gibi güzel halimle ama şimdi söylicem ben seni uzun zamandır seviyorum diyeceğim hoh heycan bastı ilk sana anlatıcam söyledikten sonra :D Sende bekleme baktın kararsız mı hemen seviyorum diye yapıştır ama benim dediğimi sakın yapma sen bildiğini yap kafana yatanı yap belki benim dediğim ters teper *-* Ama ben dayanamıcam söylicem sende fazla bekleme 2 yıl adamı öldürür ya *-* Im ımm anlıyorum bende öyle bakıyorum ona ama bakmamam lazım aslında başka kızla çıktı T-T Of neyse ya çok karışık böyle şeyler ben söyleyip kurtulucam :D

    YanıtlaSil
  9. kawaiide lafmı şimdi dünyanın en yakışıklıları kore erkeklerinden sonra anime erkekleri <3<3 :D Hele benim sıkmaktan çok öpesim sarılasım geliyor :D Ooo süper ya ben hafta sonları babasının dükkanındaki çalıştığı yeri biliyorum sadece T-T Döv döv de kendimi okurken bir an dövüş animelerini izliyor gibi hissettim *-* Bloom-chan zaten en güzel kısımları senin sinir olman ve çok tatlı hale bürünmen :D İnan şu internetteki okumaktan zevk aldığım şey senin hayatın okadar tatlı saf temiz ve güzel ki.. <3<3 >3<

    YanıtlaSil
  10. Bloom-chanım o anime zaten çok eski bir anime yenisini daha farklısını yapıyorlar sanırsam ama eskisini bizim fansup çevirmiş izle gerçekten harika bir anime ai no kusabi <3<3 Sonunda çok ağladım ama ya T-T

    http://heterophobiafansub.com/index.php?option=com_content&view=article&id=238:ai-no-kusabi&catid=53:yaoi-completed&Itemid=474


    Neyse benden bugünlük bu kadar seni çok çok seviyorum bloom-chan sınavlarında aşk hayatında başarılar bune ya çok resmi oldu :D Bol şans bloom-chan fighting!! <3<3 *-*

    YanıtlaSil
  11. A bu arada blooom-chan birisine senden çok bahsettim haberin olsun :D blogunu veriyorum ona ama çok yakınlaşırsanız kıskanırım ha *-* :D

    YanıtlaSil
  12. A yorumum bir anda silindi birşey anlamadım :| Noluyor bana zaman geri mi alındı kesin amerikanın işleri bunlar *-* *yakalar abartır ve sıkı sıkı sarılır ^,^*oy kıyamam ya sakın üzülme yoksa yolarım seni *pis bakış atar* :D Ah ah keşke beraber olsak sürekli dibinde olur sürekli seni takip eder sana sokulurdum T^T O uyuzuda seni üzdüğü an dayak mangağı yapardım >>.> Hadi çifte rasengan yapalım RASENGAAAGGGNNN!! :D

    YanıtlaSil
  13. Yok kötü değil diğer erkeklerle fazla samimi olma bloom-chanım kıskanması bir bakıma hoş aslına ama kızlarada kendini salması kötü o yüzden onu kızlarla görmek seni nasıl üzüyor bilki seninde onun erkeklerle görmesi çok üzüyordur o yüzden birde onun bakımından düşünmelisin :)

    YanıtlaSil
  14. Evet kesinlikle izlemelisin ai no kusabiyi lanet olsun sonunda çok ağlamıştım çok kötü bitiyor T^T Dök dök ben herzaman dinlerim seni seninle ve bütün sevgim senin ben herzaman dinlerim bloom-chanım benim seni çok çok seviyorum <3<3 :)

    YanıtlaSil
  15. Ow kesinlikle katılıyorum <3<3 :D Ama senin oppa benim pek dikkatimi çekmedi sen gel birde benim oppama bak dudakları yeter ona <3<3 :D Of keşke benimde böyle dudaklarım olsa ama oppamın var oda bana yeter <3 :D

    http://static.allkpop.com/wp-content/uploads/2011/02/20110221_jaejoong11.jpg
    http://static.allkpop.com/wp-content/uploads/2011/02/20110221_jaejoong3-600x749.jpg
    http://cdn.kpopsanctuary.com/wp-content/uploads/2012/01/Jaejoong1.jpg

    Isıra ısıra seviceksin bunu çok tatlııı <3 - <3

    Kesinlikle izlicemde bloom-chan üstüne atlamak hayal ettimde utandım şimdi o//o Oppaa ben geliyorumm!! o//o :D

    YanıtlaSil
  16. Evet ya katılıyorum ''Liseli olmak çok zor '' :(

    İchigo resmine bayıldım bir an sarılmak istedim :/ Ama sonra farkettim ki lcd ekranın yüzü yanağıma yapışmış :D

    YanıtlaSil
  17. Chiebi flood atıyor bende atacam kıskandım :D

    YanıtlaSil