Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

25 Haziran 2012 Pazartesi

♥ Cursor Nasıl Yapılır? ♥


Herkese merhabalar bu yazımda bizim gibi site kullanan kişiler için cursor nasıl yapılır onu öğreteceğim.Bunun için gerekli olan Photoshop CS4 programını açıyoruz.


Programımızı açtık.Şimdi şunu yapcağız


Dosyaya gelip yeni diyoruz ve karşımıza bir tablo çıkacak.O tabloyu şu şekilde ayarlayacaksınız.


Arka Plan İçeriği her zaman saydam olmak zorunda eğer olmazsa fare imlecimizin arkaplan beyaz olur ve hoş bir görüntü bırakmaz.
Ayarlarımızı yaptıktan sonra ''Tamam'' tuşuna basıyoruz.


Arka plansız sayfamızıda açtıktan sonra hangi resmi yapacağımızı seçelim bu ister png(render) olursa daha iyi olur.Normal arkaplanlı bir resimin içerisindeki esas resim hoşunuza gittiyse onu pngye çevirip öyle koyun şeffaf sayfamıza.Ben şu png'yi seçtim.


Şimdi bu pngyi açalım programda.


Yerleştir dedikten sonra sayfa gelecek oradan pngyi seçelim.


Resmi biraz büyülttüm ben.Konumunu ayarladıktan sonra ''Yerleştir'' diyoruz.Daha sonrasın imleçlerde birde üçgenimsi kısın olur onuda şöyle yapıyoruz.


CS4 te fırça bulamadım başka programda yaptım şu üçgeni :D Herneyse eğer fırça görürseniz programda ona tıklayın ve şöyle bir üçgen çizin.Ben çizemedim ama sizin iyi çizeceğinize eminim :D Daha sonra kayıt edelim onu Dosya---->Kaydet Png olarak kayıt ederiz ve cursorumuz hazır.


Yok ben küçük istemiyorum diyorsanız cursoru değişik boyuttada yapabilirsiniz.Hemen bir örneğini göstereyim.


Bu boyuttada yapabilirsiniz.Üçgenini daha güzel yapabilirsiniz.Herşey sizin elinize kalmış.Şimdi gelelim bunları yaptın nasıl kullanacağız bu cursorları.Size kod vereceğim.Kırmızılı yazılı olan yeri silip sadece cursorların URL adreslerini yapıştıracaksınız.Daha sonra yapıştırdıktan sonra kodun tamamını kopyalayıp şablonunuza yapıştıracaksınız ve tamamdır :)




Kodumuz budur.Oldukça basit iş :)

7 yorum:

  1. Hikaye süpeğmiş .u. Bu çocuk da fazla konuşkan çıktı her söze atlıyo valla .n. Devamını bekliyoruz çok güzel yazmışsın -w-
    Sobeyi de hemen yanıtlasam iyi olur sanırım Bloom-chan' ın gazabından korkuyorum .m.

    YanıtlaSil
  2. Sobeyi ben de yanıtlıyorum ^-^

    YanıtlaSil
  3. Hikaye çooğoşş! Bu sen ve Uyuz-kun'un hikayesi olabilir mi acaba~? *w*
    ve sobeyi hemen cevaplayacağım! ne yazacağım diye düşünmekten beynim çatladı valla!

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi :D eline sağlıkk

    YanıtlaSil
  5. Çok yararlı oldu, eline sağlık. :) İmleç yerini, pencil tool ile yapabilirsin. Tabi opaklık ve yumuşaklık ayarlarını %100 yapmayı unutma. :)

    YanıtlaSil