Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

6 Nisan 2013 Cumartesi

♥ PhotoFiltre'de Png Yapma ♥


HERKESE MERHABA :) BU YAZIMDA SİZE PHOTOFİLTRE'DE NASIL PNG YAPILDIĞINI GÖSTERECEĞİM.ÖNCELİKLE PHOTOFİLTRE PROGRAMIMIZI AÇIYORUZ.



RESMİMİZİ AÇIYORUZ.


RESMİMİZİ AÇIKTINDA SONRA.RESMİMİZİ YAKINLAŞTIRIYORUZ.YAKINLAŞTIRDIKTAN SONRA 


BASTIKTAN SONRA 


İLK BAŞLADIĞIMIZ YERE KADAR GETİRDİĞİMİZDE ZETEN KENDİLİĞİNDEN ŞEKİL ALACAK BÜTÜN ALANLAR DAHA SONRA CTRL+C YAPIP RESMİMİZİ KAPATACAĞIZ DAHA SONRASINDA PROGRAMI KAPATMATIN SAKIN FAREYE SAĞ TIKLAYIP PASTE A NEW İMAGE DİYECEĞİZ.



SİLDİKTEN SONRA İSTENMEYEN ARKAPLANI X TUŞUNA BASARAK PNG ŞEKLİNDE KAYIT EDİYORUZ HERŞEYE OK DİYORUZ VE SONUÇ BURDA :))

7 yorum:

  1. Sorularım saçma sapan bloom-chanım soru hazırlamayalı bayağı olmuş. ._. Seni mimliyorum! :D Sende canının istediği kişileri mimlersin. *-*


    1.En çok sevdiğin iş bu dediğin kitap nedir?



    2.Blogunda yazmanın amacı ne ve blogunda yazarken ne hissediyorsun?



    3.İlerde hangi mesleği yapmak istiyorsun?



    4.O olmadan yapamam dediğin şey nedir?



    5.Seni derinden etkileyen şarkı?



    6.Anime deyince aklına ne geliyor?



    7.Eminim ki yabancı müzik dinliyorsundur ve arkadaşlarının da duyunca "Ne anlıyorsun şu şarkılardan?" gibi bir tepki alınca ne düşünüyorsun? :D



    8.Senin için iç güzellik midir yoksa dış güzellik mi?



    9.Evcil hayvanın var mı yoksa olmasını ister miydin?



    10.Dünya da en çok görmek gezmek hatta kalmak ve yaşamını sürmek istediğin yerler neresidir?



    11.Sevdiğin insanı başka kişiyle samimi gördün kıskanır mısın?



    12. Sence aşk var mı?



    13. Klasik soru. Adaya düşseydin alacağın 3 şey? :D



    14. Hiç sevmediğin ve sevdiğin bir özelliğin?



    15. Sevdiğin ve asla aç kalsam bile yiyemem dediğin yemekler?



    16. Benim hakkıma neler düşünüyorsun çabuk söyle. :D



    17. Arkadaş ve dostluk arasında ki ince geçiş noktası sana ne düşündürür?



    18. Yeter artık değil mi? :D

    YanıtlaSil
  2. Bloom-chanım hikayeni fair tailin birkaç bölümünde beliren bir çocuk vardı yürüdüğünde herşey soluyordu değil mi? Ona benzettim Sanki biraz da clannad havası vardı. :D Kısaydı ve yazmaya yazmaya formunu kaybetmiştin bloom-chanım en kısa zamanda yazmaya devam et senden harika hikayeler bekliyorum. *-*

    Ve müziğe bayıldım full metalin açılışıydı. Animenin openingleri bir harika! *-*

    YanıtlaSil
  3. Korkma bloom-chanım bizim hocalarımızda aynı şeyleri söylerlerdi. Ama gözünü korkutma çalıştıktan sonra kendine güven inan bana herşeyi başarırsın. Yok aslında öyle birşey ama bloom-chanım :s Sizin hoca yanlış biliyor olmasın? Martta olduk şimdi sınavı seneyede martta olurdu büyük bir ihtimal.. Hocanın söylediğine bakma sen ösym'nin sitesine bak orda sınav tarihlerini gösteren yeri takip et hoca sizin kafanızı karıştırmış.

    Kesinklikle katılıyorum üniversiteye gideceksen 100 de 100 burslu olmalı yoksa masraflarla başa çıkamazsın. Ben hem dışardan okuyup hemde güzel bir yer kazanana kadar sınava giricem. :) Bu arada dışardan kamu yönetimi okumaya başlayacağım bu sene bloom-chanım bakalım hayırlısı.. :)

    Eskide kaldı benim artık bloom-chanım ben unutuyorum her şeyi zamanla.. Bu şehirde tek istediğim karşıma çıkmasınlar yeter. Keşke keşke bloom-chanım silme makinesi olsada şu lise yıllarımızı silebilsek. :D

    YanıtlaSil
  4. Böyle düşünüyorsun demek.. Biz birimize arka çıktıktan sonra kimse bizi üzemez. :)

    High School Debut'u izledim bloom-chanım çok güzeldiii! >:< Hatta onun mangası da var biliyor musun en çeviriyorlardı ama durdumuşlardı en son umarım devam eder. :( paradise kiss hmm onunda animesini izledim. Filminide merak etmiyor değilim sevdiğim oyuncu başrol onuyordu filmde kesinlikle izleyeceğim bloom-chanım. :D ehehe bende bloom-chanım umarım bir gün gideriz oraya... T_T


    Meslek lisesine gitmemen çok kötü olmuş şuan elinde mesleğin yok napıp edip güzel bir yeri tutturman gerekiyor. Okul bitince sınava çalışmaya başla çünkü eksiklerini kapatmak zaman alıyor. Test çözmen çok önemli bence şimdiden başla. Neden şimdi başla diyorum? Tecrübelerime dayanarak söylüyorum. Bende bu haftadan itibaren sıkı çalışmaya alıcam kendimi.. Açıklarını bloom-chanım ben bu sene yeni bir çalışma yöntemi keşfettim. Şimdi anlamadığın konuları yaz bir kenara ve internetten sesli olarak dinle. Zamanını iyi kullan ve açıklarını kapattıktan sonra bol bol test çöz inan ben sırf çalıştım hiç test çözmedim ama yokluğunu çok hissettim. Benim söylediklerimi yaparsan zaten bayağı bir yüksek puan alırsın. Korkma stres de yapma ben stres yüzünden bildiğim sorularıda yanlış yaptım. O yüzden hiç sıkma ve çok çalış demiyorum düzenli ve hergün saat belirle ve o saatle içerinde çalış. :) O zaman kesin kazanırsın bloom-chanım.


    eheheh içimiz hep burkulacak bu gidişle bloom-chanım. Allah çirkin şansı versin ne diyelim. :D

    Yok bloom-chanım o kızlar her yerde aynı sanırım. Benim arkadaşlarımnda bana öyle şeyler derlerdi. İşte çok sinirlisin somurtuyorsun erkekler senden korkuyor derlerdi ve bende senin gibi kırılır ve ümitsizliğe kapılırdım. :D Korkma bloom-chanım lisede bulmak marifet değil. Önemli olan işini eline al okulunu bitir elbette vardır bir yerde kısmetin. Biz nokta atışı yapıcaz bloom-chanım beyaz şovalyemiz gelicek alıcak bizi ve hemen evlenicez. :D Daha çok zaman var sabır. Kızlarada bakma sen lisede bulanlar daha çabuk kısa sürüyor bitiyor aşkları bizim ki bir ömür boyu sürecek. :)

    wuuu swich girl'ün baya değişik bir konusu varmış en kısa zamanda izlemeye çalışacağım. :D ouran'ın animesini izlemiştim. Çok komikti filminede vakit bulursam izlerim çok teşekkür ederim tavsiyelerin için bloom-chanım *-*

    YanıtlaSil
  5. Ah üzülme bloom-chanım artık kimse için ağlamıyacağız! T-T Kıyamam ilk aşklar hep zordur. İlerde bu yazılarımıza da güleceğiz bloom-chanım zaman bizi iyileştirecek. Ve biribimize anlatarak çok daha iyi hissedeceğiz. Bizim ilacımız biziz. Hep beraber olalım ve kimseye üzdürmeyelim kendimizi.. :) Daha ne aşkların olacak bu başlağıç bloom-chanım deliler gibi seni seven insanlar çıkacak karşına umarım çok iyi bir insan çıkar da karşına çok mutlu olursun. Çünkü sen mutlu olmayı hakediyorsun. Shoujo kızları gibi mutlu olursun inşallah bloom-chanım :DSende iyiki varsın bloom-chanım herşeyim sıcak çikolatam benim <3 :)

    Evet umarım kısa zamanda shoujo hikayelerini görürüz bloom-chanım *-* Sen hangi hikayeyi yazarsan yaz güzel oluyor zaten senin soujo hikayelerine bayılıyorum özellikle uzun olanlara *-* ehehe o kız çok mutlu oldu bloom-chanım. hatta çocukları bile olmuştu. O mutlu sona kavuştu ama biz kavuşamadık! ._. Benim hikayem aslında bitti ama bir türlü yazıya dökemedim bloom-chanım bende ilk bitirirsem sana atıcam hikayeyi. :D

    YanıtlaSil
  6. Sitanin takipçilerindenim baya bir başarılısın bu konuda >< ama bir ricam olucakdı daha fazla ders yazısı yazarmısın? :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsteğiniz dikkate alınmıştır :) Ders kategorisini güncellemeye çalışacağım :)

      Sil