Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

25 Kasım 2014 Salı

♥ Akinator Oyun İncelemesi ♥


Herkese merhabalar efenim.Bendeniz BloomChan :) Bugün kafama esti ve siteme yazı yazayım dedim.Bu yazımda belki bilir veyatta bilmezsiniz akinator diye bir oyun var.Bu oyunda lambadan çıkan bir cinimiz var ve bu cinimiz size sorular sorup aklınızdan tuttuğunuz karekteri sorular yoluyla bulmaya çalışıyor.Eğlenceli bir oyun aslında :D Sitenin adresini sizelere vereyim hemen :)


Tıkla yazısı olan resme tıklarsanız siteye gidersiniz :D Oyunu ben sevdim.Arada sırada içimden dalgada geçerim.Dalgayı neden geçtiğime gelirse bazı karekterleri bulamıyor ne yazık ki :D Şimdilik sitenin birkaç resmini size sunayım :D


Sitenin ana sayfası böyle birşey :)



Size karekterinizi bilesiye kadar soru soruyor cinimiz :) Pekte sevimli yav kerata :D


Sorular bitince karekter gösteriyor.Eğer karekterinizi bilmişse evet'e bilmemişse hayır'a basın.Hayır'a basınca sorular sormaya devam ediyor.Evet ise bu resimdeki gibi seviniyor.



Oyunuda sizlere tanıtmış oldum ve bir incelemeyide böylelikle bitirelim bakalım :D Bir sonraki yazımda görüşürüz sayın okurlarım Hoşçakalım :) Yorumlarınızı dört gözle bekliyorum efenim :)

1 yorum:

  1. yaa ben ne istesem bulamadı bu. :D sanırım çok popüler şeyleri buluyor sadece. :D

    YanıtlaSil