Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

21 Mayıs 2015 Perşembe

♥ Büyük Top Küçük Topu Yer Oyunu İncelemesi ♥


Herkese merhabalar efenim.Bugün  ki yazımda sizlere yukarıdaki resimde gördüğünüz oyunu tanıtacağım :) Oyunun bağımlılık yaptığını söyleyebilirim.Oyunun amacı şu aslında küçük şeyleri yiyerek büyümek ve büyüdüğünüzde de sizi yemeğe çalışan büyük topları yemek.Oyun bilgisayara indirmeye gerek yok.Oyunu oynayabilmek için sadece sitesine girmek ve adınızı,servenizi seçip oynamak.Bu kadar basit :) Oyun online bir oyun.Üzerlerinde ad yazan her top canlı birer oyuncu :) Aşağıya banner koyacağım.Ona tıklayarak siteye gidebilirsiniz :)


Siteye girdiğimizde karşımıza şöyle bir sayfa çıkacak.


Nick yazan yere adınızı yazın.
Select a Region yere tıklayıp gireceğiniz odayı seçin 
ve play'e tıklayın :)



Oyun fare ile oynandığı için kolay :D Space tuşu ile parçalanıyorsunuz avlarınızı yakalamak için.Birde W tuşuylada kendinizden fazlalıkları atıyorsunuz kaçmak için :D Oldukça keyifli ve aynı zamanda sinir eden bir oyun :D Büyüdükten sonra insanın oyunda yenilmesi bilmediğin kişiye bir küfür savurmayı sağlıyor haliyle :D Oynamanızı tavsiye ederim.Aşağıya da oyunun videosunu koyuyorum.Sevdiğim bir kanalın videosu.


Videoyu izlerkende büyük bir keyif aldım :D Youtube'ye videolar koymaya töbe ettiğim için artıkın başkalarının tanıtım videolarını koyarım :D Yazımı daha fazla uzatmadan iyi oyunlar dilerim :D

2 yorum:

  1. Evet, bu oyunu biliyorum! ^^ Ben oyunu ilk defa "Oyun Delisi" kanalında görmüştüm. O da bağımlılık yaptığından bahsetmişti. Merak ettim ve oyunu oynadım. Ara sıra aklıma gelirse oynuyorum. :)

    "Büyük balık küçük balığı yer" diye boşa dememişler, oyunda bu mantıkla çalışıyor. ^^ Chat gibi konuşma yerlerinin olmaması çok iyi bence. Birde toplarına resim koyanlar falan var. Onları nasıl yapıyorlar anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok iyi chat yerinin olmaması.Çünkü topların adlarını verirken ağza alınmayacak söz yazıyorlar ki buda rahatsız edici bir durum oluyor.Hele ki chat yeri olsa kim bilir neler olur neler :/

      Resim koyma benim kardeşlerimin dediğine göre resimli topların üzerinde hangi ad yazıyorsa onu yazıp oyuna başlamayla oluyormuş sanırım :)

      Sil