Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

28 Ağustos 2015 Cuma

♥ Anticlove Otome Oyun İncelemesi ♥


Herkese merhabalar efenim :) Nasılsınız? Beni soracaksanız öylece boş boş oturuyorum birşey yapmadan.Canım sıkılıyor.Herneyse beni boşverelim şimdi.Sizlere bir süre önce bulduğum Türkçe'ye çevrilmesini beklediğim Fransız bir yapım olan AnticLove oyununu tanıtacağım.Türkçe geldiğine sevinmiş olan ben hemen girdim ve ne göreyim google translate ile Türkçe olduğunu gördüm ve büyük bir hayal kırıklığına uğradım.Ama bu hayal kırıklığı hadi bırakta oynama demedi bana.Hadi aç bi üyelik ve bak bakalım neler var dedi.Üye oldum ve karekterimi oluşturdum.Hikaye sıradan bir hikaye gibi geldi.Şu an için yeni üyeler için 0.bölüm ve daha sonrasında 1.bölümü oynadım.Google Translate sağolsun bazı şeyleri anlayamadım ama size anladığım kadarıyla anlatayım.

0. bölümde ilk odamızda uyanıyoruz.Annemizle konuşuyoruz.Nasıl uyudun diye soruyor annemiz sonrasında cevap veriyoruz iyi uyuduk diye.Ardından dışarı çık hava al diyor ve dışarı çıkıyoruz.Dışarı çıktığımızda birisi çıkıyor karşımıza.Seni tanıyor  gibiyim diyor.Adımızı söylüyoruz.Sonrasında oyun hakkında bilgi veriyor.Biliyorsunuz ki aşkitomda bir hareket etmeyle 2 app gidiyor fakat bu oyunda hareket etmeyle 1 ep gidiyor ki bu iyi birşey.Aşkitomdaki sistem burada da var günlük girişlerde app veriyor ve parada veriyor sanırım.Karşılaştığımız kişi benimle gel sana güzel bir şey göstereceğim diyoruz ve gidiyoruz.Gittiğimiz yer park.Karşılaştığımız kişi bize geldiğimiz parkın güzel olduğunu söylüyor ve bizde aynı fikirde olduğumuzu söylüyoruz.Sonrasında yine oyun hakkında bilgi veriyor ve karşılaştığımız kişi seninle görüşmek iyidi ve benim gitmem lazım diyo.Bizim kızda görüşürüz diyerekten eve gidiyor.Annemize yorgun olduğumuzu söyleyip odamıza gidiyoruz ve hayalimizde Mısır'a gitmek istediğimizi ve oradaki arkeoloji üniversitesini kazanacağımızı düşünüyoruz.Sonrasında telefonumuz çalıyor ve bir bakıyoruz ki bize abayı yakmış ve tanıdığımız bir çocuk bizi arıyor.Muhtemelen arayan kişi bizim manitamız olabilir tam emin değilim :D Diyor seninle buluşmam lazım gelebilir misin parka? Bizde diyoruz tamam geleceğiz.Gidiyoruz parka buluşuyoruz.Adı Billy'di sanırım çocuğun.Diyor gitme.Ama bizim hayalimiz Mısır'a gitmek.Diyoruz üzgünüm gitmek zorundayız.Sonrasında postahaneye gidiyoruz bize mektup gelmiş.Açıyoruz ve Mısır'daki üniversiteye gitmeye hak kazanmışız.Eve dönüyoruz ve annemize haber veriyoruz.Tabi oraya tek gitmek olmaz bir arkadaşımız var adı Marilyne.Kızıl saçlı çok şirin bir kız.Onunla birlikte gidiyoruz Mısır'a

0.bölümün özeti böyle diyebilirim.Sadece 0.bölümünün özetini paylaşacağım diğer 1.bölümü ve sonraki bölümü oynayarak öğrenebilirsiniz neler olacağını :D


Bu bizim Billy sanırım  eski sevgilimiz bizi çok seviyor.Üzüldüm çok çocuğa.Ben olsam beklerdim sahip çıkardım aşkıma başka erkeklere sulanmazdım gittiğim yerde ama ana karekterdeki kızımızı ve arkadaşını anlamadım.Üniversiteye gelir gelmez yakışıklı erkek yakışıklı erkekler diye konuşuyorlardı.Demek ki üniversiteyei kazanmayı bekliyorlarmış erkek için.Oyunda şu iki bölüm içerisinde anladığım kadarıyla biz Mısır'daki bir prensesin rearkarne (yanlış yazdım sanırım) haliyiz.Rüyamızda hep Mısır'da bir sarayda uyandığımızı görüyoruz ve bize yardım eden bir hizmetçiyi.Ardından Amon adında birisini görüyoruz.Amon bir savaşçı sanırım.Bizi sevdiğini söylüyor.Ama sevmekten kastı prenses olarak mı yoksa abayı yakmış aşık olmuş şekilde mi bilmiyorum.Üniversitede ünlü birisinin oğlu var.Adı James'tı.Üniversite müdürünün oğlu sanırım.


Bu sarışın yakışıklı James.Bizi 1.bölümün sonun yanaktan öpüyor.Neden öptüğünü bilmiyorum.Sanırım buda rearkarne birisi bana öyle geliyor.Çünkü hep hapishane ile ilgili sorular sordu.Bence kesin bu şahıs Amon olabilir.Ama bilmiyorum.


Buda 1.bölümde bulduğumuz kolye.Bu kolyeyi hiç kimseye vermeyip saklıyoruz.Bulduğumuz kolye rüyamızdaki hizmetçinin dediğine göre bizim babamızınmış.Yani babamız bize vermiş kolyeyi.

Şu anlık için 3 tane görsel resim var oda 1.bölümde.Diğer bölümlerinkisi çizilmemiş sanırım.

Size bir uyarıda da bulunmak istiyorum.Üye oldunuz 0.bölümü bitirdiniz.Ekrana bir bildirim geliyor ama tuşu yok.Şöyle yapacaksınız.O ekranı kapatın bildirim ekranını sonra oyna tuşuna basın tekrardan bu sefer oyun ekrarnına küçük ekranlar gelecek.Ekranı sol sağ oklara basarak değiştirebilirsiniz.Ama maceraya devam et sayfası çıkınca tüm bölümlere basın ve sonraki bölüme tıklayın.Böylece yeni bölüme geçiyorsunuz.Bu biraz problem olmuş aslında oyunda.

Gelelim mini oyunlara toplam 2 tane mini oyun var birisi para kazanmak için biriside app kazanmak için.

İlk oyunumuz Amon'la birlikte.


Toplam 3 kere oynayabiliyoruz.


Bu bizim Amon dediğim kişi :D Yanda sandık var ona tıklayarak açıyoruz kaç para var diye.Kazanırsak böyle birşey çıkıyor.


Kazanamazsak ise şöyle çıkıyor.


Eğer haklarımız biterse ve tekrar girersek şöyle diyor.


Cümle google translate olduğu için yarım yamalak.Size ben ne dediğini çevirebilirim :D Üzgünüm prensesim bugünlük size sunacağım sadece kalbim var gibisinden birşey diyor.

Şimdi diğer oyuna geçelim.2. minioyunda  app kazanıyoruz.


Bu herifin adı Howard.Kendisi James'in babası ve üniversitenin müdürü.Bu oyunda tuzaklardan kaçıyoruz.Bu nasıl mı oluyor? İlk bir kapıdan girip 2 app alıyoruz karşımıza tekrar 2 kapı çıkıyor eğer doğru kapıyı seçersek tekrardan app alıyoruz.Eğer yanlış olanı seçersek kazanamıyoruz app.


Ben kendimi riske atmayıp alıyorum app'ı :D

Sonrasında adamımız şöyle birşeyler diyor.


Burda ne demek istedi bilmiyorum.Ama tek anladığım kazanmak için yarın tekrar gel olduğu.

Kendinize yeni kıyafetler saçlar alabiliyorsunuz :D Benim tipim böyle :D


Kısacası oynumuz böyle size adres linkini atayım.Aşağıdaki resme tıklarsanız sitesine gidersiniz.


Yazımın sonunu getireyim :) Beni gitti sanmayın buralardayım :) Size iyi günler derim ve görüşürüz sevgili okurlarım :D

Not: Anticlove oyununa yeni çevirmen gelmiştir.Anticlove ile ilgili sorularınız olursa aşağıdaki linke tıklayarak sayfaya gidebilirsiniz.


36 yorum:

  1. Çok güzel bir yazıyla dönmüşsün. :) Çok beğendim. Aşkito'm tarzı oyunları bende çok seviyorum. Dediğin gibi çeviri yerine normal Türkçe olsaymış daha iyi olurmuş. Üyeliğimi aldım bile. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vov bir üye kazandırdım AnticLove'ye :D Aslında aşkitom'daki gibi Türkçe çeviriler için çevirmenler işe alsalar oyun son derece harika olacak :) Ve görsellerde olsa - sanırım yapılıyor görsel çizimler- tadından yenmez :D Eğer bunlar olursa birçok üye kazanmış olacak :) Şimdilik google translate çeviri olduğu için üye olmaya yanaşmıyorlar sanırım :/

      Sil
  2. Ben dün başladım oyuna, bir bakayım dedim blog sitelerine falan bir sorum olacaktı da, çok şükür açmışsın sen bir konu, mutlu oldum vallahi ümidim yoktu da hiç :D neyse ben sorumu sorayım; ilk öncelikle halen oynuyor musun bu oyunu? 2.si oyunun ilk başları tam türkçe, hatta karakterler "bismillah, gülüm, gurbetçi" gibi kelimeler kullanıyorlar. Bu biraz komik, ama hoşuma gitmişti ve oyunu asıl zevkli kılanda buydu sanırım :D sonra hikayesi falan da sardı tabii, ama öyle cümleler çıkıyor ki artık karşıma. Yani tüm kelimeler türkçe ama latince olsa daha iyi anlardım, o derece :'D bu oyuna acilen çevirmen bulmaları lazım ya, aşkitomdan sonra böyle bir oyun ilk kez görüyorum. Hani hikayesi filanda sardı, sarmasa dicem neyse boşver. Ama içim gidiyor yahu böyle olunca! Bu arada şu Amon teorini çok beğendim (y) nasıl aklıma gelmez ulen dedim, ama muhtemelen senin teorin doğru çıkacak! Neyse..çok uzun yazmışım ben artık gidiyim.. :<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun yaz ne olacak yav okurum ben :) Oyuna günlük giriş yapıyorum epleri toplamak için :D Oyunun 4.bölümünü bitirdim.Evet ilk başları oyunun türkçe bu bölümler 0.bölüm ve 1.bölüm sonrasında google translete :D 0.bölüm ve 1.bölümü dişi baykuş diğer adıyla evey arkadaşımız türkçeye çevirmiş.Ama sonraki bölümleri bilmiyorum :D Google translate ile oyundan tat alınmıyor ama evet hikayesi güzel beni de sardı ama çevirmen eksik.Site admini oyunu çevirecek çevirmenler üyeler arasında bulmaya çalışıyor.Bulunur mu bilmem ama bir çevirmen gerek açıkçası oyunun iyi oynanması için :) Unutmadan oyunda özel bölümlerde var orada resim (çizim) kazanıyoruz :)

      Sil
    2. Ben de bir çevirmen gelene kadar beklesem mi birazcık acaba :| o zamana kadar da ep toplarım, ama aşırı merak ediyorum hikayenin devamını :( evey çeviriye devam etseydi keşke, yavaş yavaşta olsa çevirileceğini bilsek beklerdik :( ama böyle olunca.. TnT aa özel bölümler derken Aşkitom'da ki yılbaşı, cadılar bayramı bölümleri gibi mi? peki o bölümlere kaç ep gidiyor? o.o

      Sil
    3. Bende bekleme aşamasındayım :D İtiraf etmek gerekirse bölümler google translate olunca tadı kaçıyor.Resim almak için ben özel bölümleri oynamıştım google translate ile içeriğini anlamadım mesela :D Beklemek en iyisi :) Bende merak etmiyor değilim aslında ama işte çevirmen olmayınca ilerleyemiyoruz :/ Aşkitomda cadılar bayramının iki özel bölümü mevcut bide yılbaşının özel bölümüde var.Onlarda şöyle kuyumcudan 100 ep karşılığı alıyorsun yüzüklerini takıyorsun parmağına ve bölüm boyunca sınırsız istediğin yerleri geziyorsun :D Tabi bölümü bitiresiye kadar sınırsız gezinme :) Ana hikayeye döndüğünde normal bir yere gitmek için ep harcıyorsun.

      Sil
    4. Aynen en iyisi beklemek ya :D oyun çevirilince tadından yenmiyordu cidden translate girince işin içine her cümleyi okurken başıma ağrılar girmeye başladı :( hiçbirşey anlaşılmıyor yahu. Birde oyunun ilk çevirileri filan ne bileyim tam böyle türk havasındaydı kendimi oyunda Türkiye'de yaşıyor gibi hissettim :D belki yanlış çevirmişlerdi ama harikaydı ya oyuna fena bir tad veriyordu o :D Ha evet aşkitomu biliyorum cadılar bayramının tek bölümünü, birde yılbaşını oynamıştım tek acaba anticlove'da da özel bölümlerde gezinti sınırsız mıdır? :/ bu arada aşkitom'da ki ismin nedir? :D

      Sil
    5. Ben o bölümleri tekrardan mı oynasam acep :D Ben oynadığımda oraları hep google translate idi :D İngilizceyi yada Fransızcayı sular seller gibi bilsem ben çevireceğim ama bilmiyorum ne yazık ki :( Bu tür otome oyunların aslında bizim dilimizde daha çok olması lazım.

      Anticlove de özel bölümler var :D Ama şöyle şimdik.Özel bölüme ep veriyorsun ayriyetten gezinmelere de ep gidiyo :D Sınırsız değil anticlovede :D Aşkitom'daki adım whiteglitter :)

      Sil
    6. Kesinlik ile oynamalısın! :D ah ah..bende varya :( hadi Fransızcayı geçtim o kadar İngilizcesi iyi insan var Türkiye'de hele ki bunların içinde en çok oyun oynayanlar dahil nasıl çevirmezler bunu anlam veremiyorum :( kesinlikle katılıyorum otome oynamak istiyorum mesela çok ama ingilizcem yarım yamalak olduğundan pek zevk vermiyor oynadığım şey bana doğrusu..

      Hadi be cidddi misin :D ama bu yaptıkları çok kötü yav :D

      Bu arada biliyor musun? bende ekliymişsin..kittypurry ben (kullanıcı adımı ne kadar çok değiştirmek istiyorum bi bilsen) :'D

      Sil
    7. Adın güzel :D Değiştirmene gerek yok :) Ama tabi insanın ileriki zamanlarda adı ile ilgili düşüncesi değişebiliyor keşke ad değiştirme gibi birşey olsa da para biriktirilip satın alınıp değiştirilse oyunda :)

      Valla anticlove'nin bu o kötü yanı var.Geçenlerde bakayım dedim.Normalde özel bölümleri 300 ep ile açıyorsun ama şimdi 500 epe çıkarmışlar.Görünce o ep sayısını gözlerim fal taşı gibi açıldı O.o

      Hee bu arada bir oyun daha vardı.*Oyun adını düşünür* Heh adı star project diye bir tane daha otome oyunu vardı.Oda güzel gibiydi izlediğim kadarıyla videolardan ama İngilizceydi :( Oda aynı aşkitom gibi site aracılığı ile oynanıyordu.

      Hazır konu açılmışken Eldarya oyunu da vardı oyunu oynuyor musun? Nasıl bir oyun :)

      Sil
    8. Teşekkür ederim :'D aynen öyle düşüncelerim değişiyor benim de :( gerçek parayla da olsa uygun bir fiyata nickname değiştirme gelmeliydi diye düşünüyorum :( birisi bana seslendiğinde çok tuhaf oluyor çünkü misal; "Selam kittypurry!" bilmiyom ::s oyuna başladığım zamanlar kendi adımı kullanabiliyordum birde kimse almamıştı :'D

      500 mü :0 öh çok fazla be :( ben gene 150-200dür diye düşünmüştüm, sanırım özel bölüm planlarımı sonrada ertelicem :/

      Evet evet Star Project'i biliyorum oynamayı çoook istemiştim ama ne yazık ki ingilizce..ingilizce...ingilizce......bazen sırf oyunlardan dolayı ingilizcemi geliştirmek istiyorum :( bıktım usandım yahu :( keşke tüm dünya aynı dili konuşsa :'D

      Maalesef oynamıyorum :( şimdi görsellerine baktım ama Aşkito'm un çizeriyle aynı kişi yapmış sanırım? o.o o da mı tarayıcı aracılığıyla oynanıyor peki? :::

      Sil
    9. Rica ederim :)

      Anticlove'nın noel özel bölümünde 3 erkek var ve bunların her biri farklı giysi hediyesi veriyor ama :D Sevgililer günü bölümünü bilmiyorum ama.Diğer cadılar bayramı bölümü sadece resim veriyo.Özel bölümlerin en uygun olanı Ryo'lu olan bölümler hatırlarsan ilk bölümlerde bi beyaz saçlı çocuk geliyo.Onunla özel bölümde konuşuyoruz hep.Onun özel bölümüde 3 bölümde açılış olarak 300 ep istiyodu yada 200 ep :)

      Geçen Star Project'e gireyim dedim bi baktım kapanmış ingilizce sitesi :D Yada o gün girdiğimde hata vardı oda olabilir :) Star Project'ın en gelişmiş versiyonu Korece aslında :D

      Evet eldarya aşkitomun çizeriyle aynı kişi ve tarayıcı üzerinden oynanıyor ama şimdilik resmi dil Fransızca :(

      Sil
    10. Aa Ryo, eğlenceli bir karakter ya :D doğrusu değer bence onun için
      Kapanmış mı :( ooof ooooof ne varsa zaten asyalılarda var :(
      Fransızca mı?! ouch ;( daha ingilizce bilmezken fransızca çok ağır basar bana ya :(
      O değilde..siteye update gelmiş, oynamaya başlamadım ama. Sen baktın mı? Belki çeviriler tamamlanır çok yakında ;v;
      Ha bu arada, neden otome oyunlarına tr yama yapan kimse yok?! ://(

      Sil
    11. Şimdi cevap veriyorum yorumlarına sınavlarım vardı kusura bakma :D Birşey daha keşfettim oyunda 1.bölüme resim konulmuş :D kedi varya siyah kedi heh onun resmini alıyoruz ve sanırım yeni çevirmen gelmiş oyuna :)

      Sil
  3. Ha birde..flood olacak ama kgdfjgdfjgd keşke aşkitomda ki gibi relationshiplerimizi görebileceğimiz bir yer olsaydı :( belki yakında gelir..LÜTFEN GELSİN!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flood olsun sorun yok :D İstersen peş peşe istediğin kadar yorum atabilirsin sorun yok :) Yakınlık ilişkilerini mi diyorsun ? :D Onları görebiliyoruz giriş yaptığımızda orada yakınlık diye birşey yazıyor oraya tıkladığımızda yakınlıklarımızı görebiliyoruz :D

      Sil
    2. Çok sağol anlayışın için! :'D evet yakınlıkları soruyordum ve aynen dediğin gibiymiş varmış :D hatta güzel yanı çıkmayan karakterleri bile görebiliyormuşuz, çok teşekkürler valla cevabın için ya :D bu arada annemizle neden aramız %5 :( nedense üzüldüm :D

      Sil
    3. Rica ederim :D Bende gördüğümde biraz garipsemiştim :D Oysa oyundaki anneceğime ne güzel cevaplar vermiştim demekki anneceğimiz bizi sevmiyormuş :P

      Sil
    4. Aynen öyle ahahfusfhs :'D annemiz kurtuldu diye seviniyordur şimdi bizden falan..::p bu arada şu Marilyn ne kadar iyi arkadaş lan..James'la falan hiç kıskanmıyor bizi, yani şimdilik öyle de gelecekte nasıl olur bilmiyorum? :( korkuyom açıkcası

      Sil
    5. Marilyn bizi kıskanmıyo O.o O.o Sana spoiler vereyim mi (¬‿¬ ) 5.bölüme başlamadım ama o bölüme gelene kadar James'la biraz vakit geçiriyoruz tabi ona söylemiyoruz.Soruyor sen nerelerdeydın James'la vakit mi geçirdin diyo.Sonrasında anlıyor James'la vakit geçirdiğimizi ve bizle küsüyo.

      Ama sonrasında gönlünü alıyoruz :D

      Sil
    6. Ho ho hooo hollly shit :D tuhaf gelebilir ama spoiler vermene sevindim, çünkü oyuna çevirmen gelene kadar ohhooo :D merak da ediyordum :D neyse ki Marilyn'nin gönlü Jamesda değil sadece hayranı gibi birşey, ve sanırım bize de yalan söylediğimz için mi küsüyor? :| yoksa cidden kıskanıyor mu :D

      Sil
    7. Evet evet aynen :D Hem yalan söylediğimiz için hemde James'la vakit geçirdiğimiz için kıskandı bizi sonra küstü bizimle.Küsünce demiştim oynarken bi erkek için arkadaşını terk ettin diye.Sonrasında barışsada açıkçası benim kalbimi alamadı :D He bir de bizim galiba ilk zamanlar sevgilimiz varmış ondan da okul yüzünden ayrılıyoruz.Birde zenci gözlüklü bir arkadaş vardı oda birisini seviyor ama kimi seviyor bilmiyorum :) Ya bizi seviyor yada bizim arkadaşımızı seviyor :)

      Sil
    8. Başka bir oyun olsaydı aramız git gide düşerdi gibi geliyor barışmamıza sevindim açıkcası ya :D aa evet hatırladım onu, tatlıydı o da ama biraz bencilce davranmıştı :S Aa charlie'mi? şu hacker denilen çocuk? :0

      Sil
    9. Yok hacker çocuk degil :D dur bakayım resim linkini atayım :)

      http://orig07.deviantart.net/0e71/f/2015/262/d/a/oscar_png__06__anticlove_game__by_nightmare_wonderful-d9a5ao1.png

      Heh adı oskar'dı çocuğun :D Zenciydi :D

      Sil
    10. Görünümümüzü nasıl deiştiriyoruz ?

      Sil
  4. Neden bilmiyorum ama gözlüklü deyince aklıma direkt Charlie geldi ve sonra dedim ki kendime "alla la Charlie esmer değildi ki?"..Oscar'ı unutmuşum resmen, nedense kötü hissettim ;( hfhgdı herkes bizi seviyor zaten (yada sevecek) birazda Marilyn'i sevilsin. Hem araları olursa Marilyn ile James mevzusu kökten çözülür. Oh mis (tabii oyunda Oscar fanları varsa bu felaket olurdu *en iyisi 2 seçenek sunmaları bize yau*) ://(

    YanıtlaSil
  5. görünümümüzü nasıl değiştiriyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünümümüzü değiştirmek için sol tarafta görünüm yazısına tıklamamız yeterli.Oraya tıkladığında görünümümüzü değiştirebiliriz.

      Sil
  6. peki bu oyunun bir hilesi veya bedavadan ap kazanabilmek için yapabilceğimiz seylar var mı şansıma minigamelerde de bisey çıkmıyor çünkü.şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun hilesi yok.Bedavadan ep ve para kazanmak için mini oyunlar var.Sanırım minigamelerin açılmaması herkeste var.Çünkü bende de açılmıyor oyunlar.Günlük giriş yaptığında ep geliyor eylem puanı.Fakat para gelmiyor.Siteyi yenileyeyim derken bozdular herşeyini.Rica ederim.

      Sil
  7. Merhaba :) Yazını çok beğendim ve çok iyi olmuş :D Ayrıca oyunun yeni çevirmeniyim.Çeviriye yardım etmek isteyen arkadaşlar olursa ulaşırsa sevinirim :) Kurucular Türkiye 'de oyunu daha popüler yapmak istiyor :) Ah.. unutmadan sorusu olan veya iletmek istediği bir şeyi olan varsa bunun için ask.fm hesabı açtım. Uğrarsanız sevinirim :) :https://ask.fm/anticlovetr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Kusura bakmayın yorumunuzu birazcık geç yayınlamak zorunda kaldım ve yazımı beğendiğiniz içinde teşekkür ederim :) Oyunu bizler için çevireceğiniz için teşekkürlerimi sunmak isterim :)

      Yazımın sonuna not olarak soru linkinizi yazayım hemen :)

      Sil
    2. Yok ne kusuru, sorun değil . Rica ederim, ellerine sağlık :) Ben teşekkür ederim. Bunu yaparsan çok mutlu oluruum :)

      Sil
  8. Bir şey soracağım günde kaç tane PA geliyor?

    YanıtlaSil