Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

1 Şubat 2017 Çarşamba

♥ Akıbeti Belli Olmayan BloomChan ♥


Herkese merhabalar efenim.Nasılsınız? Beni soracaksanız bugün benim için oldukça kötü bir gün aslında.Şu birkaç zamandır yazı yazmadım.Açıkçası yazmak pek içimden gelmedi lakin şimdi yazıyorum.Biraz kafa dağıtmak için.Sitemi ziyaret eden okuyucularım fark etmiş olucaktır ki site şablonunu değiştirdim.Açıkçası içime sinen bir şablon oldu.Birkaç ay kullanırım sanırım.Yada canım sıkılır değiştiririm.

Üniversitede olduğum sınavlarım açıklandı bayağı bir süre önce.Sağlığa Sanatsal Yaklaşım dersinden kalıp diğer derslerden geçmişim.Ortalamayla da Sağlığa Sanatsal Yaklaşım dersinden geçmişim.Alttan aldığım bir dersim yok.

Gelelim neden bu yazıma şöyle bir başlık koydum.Bugün aldığım bir haber benim çok ama çok üzülmeme neden oldu.Bayağı bir zaman önce liseden bir arkadaşı kanserden kaybetmiştim.9.sınıfta aynı sınıftaydık.2016'nın yaz aylarında yada sonlarında üniversiteden bir arkadaşımı kaybettim.Bugünde üniversiteden konuştuğum ve sevdiğim bir arkadaşımı daha kaybettim.Şu an hala inanamıyorum öldüğüne.Saat 11'i biraz geçiyordu.Telefonumun internetine baktım ve Watsap'tan gelen yazıları okudum ve okuduğumda ilk başta inanmak istemedim.Ama ne yazık ki okuduklarım doğruydu.Trafik kazasında olay anında ölmüş.Kandıra-İzmit yolunda olmuş kaza.Araçlar kafa kafaya çarpışmış.Birkaç hafta öncesinden konuştuğun gülüştüğün hatta o ve arkadaşlarınla İzmit çarşıya indiğin kişi artık arada yok.İnsan inanamıyor.İnanmak istemiyor.Geride sadece bizle olan resim ve videoları kaldı.Gencecik bir kızdı daha cumartesi günü nişanlanmıştı.Ve en kötüsüde ne biliyor musunuz? Tandığınız kişi televizyonlarda haber oluyor.İçim acıdı o haberi görünce.İlk sabah haberi aldığımda ağladım.Anneme arkadaşlarımı anlatırım.Söylediğimde oda çok üzüldü ve kötü oldu.

Kısacası ne olacağımız belli değil.Bugün yaşıyoruz yarın yokuz.Konuşuyorsun ama sonradan olmuyorsun.Bir daha ne sesini duyacaksın nede görüntüsünü nede o dokunma hissini hissedeceksin.Bugün yaşıyorsun yarın topraktasın.

Yazımı burada kesmek istiyorum.Daha fazla uzatacağımı sanmıyorum yazımı.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.Hoşçakalın.

2 yorum:

  1. Başın sağolsun dediğin gibi bir varız bir yokuz. Hiçbirimiz televizyonu, interneti açtığımızda nasıl bir haber ile karşılaşacağımızı bilemiyoruz ne yazıkki. Her ne kadar klişe bir söz olsa bile hayat devam ediyor, bir şekilde metanetini koru. Tekrardan başın sağolsun arkadaşına Allah rahmet eylesin :(

    YanıtlaSil