Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

23 Ağustos 2017 Çarşamba

♥ İlbis: Ölüm Okyanusu Oyun İncelemesi ♥


Herkese merhabalar efenim.Bugün yeni bir yazıyla bir incelemeyle karşınızdayım efenim.Bu yazımda sizlere Türkiye'de yapılmış ilk kendi seçimlerimizi yapabileceğimiz bir oyunla karşınızdayım.Bu oyundan başkada bizim ülkemizde yapılan böyle bir oyun görmedim açıkçası.Oyun aslında resimli roman gibi bazı seçim anlarında bir seçim yapmamızı istiyor ve o seçime göre oyunda şekilleniyor.

Eğer okumayı sevmiyorsanız öncelikle bu oyunu oynarken sıkılabilirsiniz.Fakat benim gibi okumayı seviyorsanız oyunu seveceğinize eminim.Oyunda okuma metinleri resimlerle veriliyor ki buda hem anlama hemde insanda beğeni bakımından oldukça hoş.Oyundaki görsel resimler ve karekter dizaynlarıda gayet güzel.Konusuda oldukça ilginç ve sürdürülebilir bir konusu var.Oyun Türk Mitolojisi ve Kültürünü iyi bir şekilde yansıtıyor.Aşağıya Google Play'de yazılı olan konuyu kopyala yapıştır yapıyorum.Konu yazmada üşengeçim birazcık :DD

Konusu

Örtülü sırların dengesi bozulduğunda, gökle yer bulandı ve yeniden düşman oldu. Tüm sırlar ifşa olmak istediğinden, olacak olan daha fazla ertelenemedi. Güneş, savaş bitinceye dek söndü ve ay ışıklarını yitirdi. Dünyaya büyük bir yıkım geldi. Alçin sıradan bir üniversite öğrencisi iken beklenmedik bir şekilde yaşam ve ölüm arasında kaldı. Kaderin ona neler sakladığının farkında olmadan, ateş ve suyun dünyasında sıra dışı olaylarla mücadele edebilecek mi? Yaptığın seçimler Alçin’in geleceğini değiştirebilecek mi? İlbis: Ölüm Okyanusu seçimli hikaye oyunumuzu oynarken, Alçin’in maceralı yolcuğu senin seçimlerin ile şekillenecek!

Oyun şuan için sanırım Google Play'de var.Belki apple indirme mağazalarına gelebilir.Oyunu indirdiğiniz takdirde sizden e-posta ve şifre oluşturmanızı isteyecek.Yapın birşey olmaz :D Bu oyunu hem kız hemde erkeklerde oynayabilir.Sırf kızlara itafen yapılmış bir oyun değil bana göre.Yakın zamanda bu oyunu yapan oyun fırması tarafından kızlara özel bir otome oyunuda gelecekmiş.Hayırlısı olsun diyelim ve oyun için görüntüleride aşağıya koyayım.




Oyuna bir şans verip oynamanızı tavsiye ederim.Bu yazımında sonuna geliyorum.Biliyorum oyun tanıtımı pek oyun tanıtımına benzemedi ama olsun :D Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın :D

6 yorum:

  1. 2019 dayız ve ilbis ölüm okyanusu indirdim 5 bölümünde iye bitiyor iye kazanmak için reklam yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniliklerle ilgili bi haberim yoktu oynayan yada devam eden arkadaşlara o zaman duyurulur.Haber verdiğin için teşekkürler anonim.

      Sil
    2. Nereden indirdiniz? Bende indirmek istiyorum. Ama google store de yok. Kaldırmışlar. :(

      Sil
    3. Ben zamanında Google play'den indirmiştim.Şimdi yorumunuz üzerinde google play'e baktım.Evet dediğiniz gibi kaldırmışlar.Yeni oyunuda yayınlanmamış şuan.

      Sil
    4. Evet ne zaman yuklenecegi hakkinda bir bilginiz var mi?? Ara ara bir hal oldum...

      Sil
    5. Biraz geç dönebildim yorumunuza kusura bakmayın.Bir bilgim yok ne zaman yükleneceği konusunda fakat oyunu kaldırmış olabilir yapan firma.Belki de istedikleri talebe ulaşamayınca iptal ettiler.Gerçi güzel bir oyundu ilk türk otome oyunundan biriydi bana göre.Devam etmeliydi bence.

      Sil